poniedziałek, 28 października 2013

Eksperymenty...

Na pewno niektórzy moi wierni Czytelnicy będą zdziwieni, że nieustannie eksperymentuję z blogiem o Smolnie, ale przyczyna jest dosyć prozaiczna. Gdy miałem blog na Onecie, wówczas wprowadzono limit na grafikę. Dlatego też utworzyłem kolejny blog na wp.pl. Pisałem tam mojego bloga bardzo długo, praktycznie do tej pory. Jednakże po ostatniej rewolucji technicznej na Wirtualnej Polsce zlikwidowano np. galerie zdjęć i kilka innych podstawowych funkcji. Np. gdybym chciał zmienić szablon, wówczas straciłbym wszystkie zdjęcia, linki i podstrony włącznie z podziałem na kategorie. Z bólem serca, aby nie dopuścić do utraty cennych dla mnie danych ( dorobku kilku lat pracy), zdecydowałem się na założenie bloga na blogspot.
Czy tu będzie lepiej i bez niespodzianek, to się dopiero okaże w przyszłości. Mam nadzieję, że tu będzie bardziej stabilnie. Będzie na pewno inaczej, muszę do tego się przyzwyczaić, tak samo jak Wy- Drodzy Czytelnicy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz